Zapraszamy na kolejną edycję naszego zimowego cyklu - Leśny Mózg 2025! Czekają na Was 4 etapy od grudnia 2024 do marca 2025.
- Strona główna
- /
- O nas
- /
- Klub
- /
- Treningi
- /
- Wspierają nas
- /
- Dla mediów
- /
- Kontakt
Zapisałem się na bieg, ale niestety nie dokonałem płatności. Teraz na stronie UNTS po zalogowaniu wyświetla się, że jestem już zapisany na to wydarzenie, ale nie mogę zapłacić za start. Jak można ten problem rozwiązać?
Możliwość ponownej opłaty dostępna jest po zalogowaniu na swoje konto. Po zalogowaniu należy wejść w zakładkę "Historia zgłoszeń" w menu "Dla zalogowanych" (po lewej) i tam widoczna będzie historia zgłoszeń. Należy wybrać "Szczegóły" przy danym zgłoszeniu i następnie na dole strony będzie widoczny przycisk "Zgłoś się", który przekieruje do strony z płatnościami.
Zablokowałem dostęp do konta i nie mogę się zalogować. Co zrobić?
Aby odblokować dostęp do konta należy przejść procedurę odzyskiwania hasła. Na górze strony znajduje się przycisk "Logowanie", a po jego kliknięciu pojawia się żółta chmurka, gdzie będzie opcja "Zapomniałem hasła". Za jej pomocą można samodzielnie odblokować konto.
W jaki sposób mogę zgłosić się do udziału w zawodach?
Aby dokonać zgłoszenia na wybrane zawody niezbędne jest zarejestrowanie się na stronie www.unts.waw.pl. Zgłoszenie na dane zawody jest możliwe po zalogowaniu i można to zrobić na kilka sposobów:
a) W zakładce "Kalendarz" należy znaleźć zawody, na które chcesz się zgłosić, po kliknięciu w ich nazwę pojawią się szczegółowe informacje na ich temat. Naciskasz przycisk "Weź udział", który przekieruje Cię do strony zgłoszeniowej.
b) W zakładce "Dla zalogowanych" (pojawia się dopiero po zalogowaniu) należy kliknąć zakładkę "Zgłoś się", która przekieruje Cię do wyboru zawodów, na które można się zgłosić.
WAŻNE! Aby zgłoszenie zostało przyjęte musisz dokonać opłaty poprzez system płatności na stronie unts.waw.pl za pośrednictwem Dotpay. Status płatności można sprawdzić tutaj.
Czy można zgłosić jednocześnie kilka osób do udziału w zawodach?
Tak, jest to możliwe. W takim przypadku podczas rejestracji należy wybrać w polu "Rodzaj użytkownika" opcję "Trener".
Jak dokonać rejestracji na stronie www.unts.waw.pl?
Rejestracja na stronie możliwa jest po kliknięciu w link "Rejestracja" na samej górze strony.
Czy wszystkie pola w formularzu rejestracyjnym są obowiązkowe?
Nie, nie jest konieczne wypełnianie pól "Numer SI", "Numer licencji" i "Numer ewidencyjny", gdyż są one przeznaczone dla osób, które odpowiednio posiadają własną kartę SI oraz są zawodnikami zarejestrowanymi w Polskim Związku Orientacji Sportowej.
Gdzie znajdę informację na temat mojego numeru ewidencyjnego i numeru licencji?
Informacje te dostępne są na stronie http://zielonysport.pl/index.php?w=zawodnicy.
Czy mogę zmienić dane wpisane w formularzu podczas zgłoszenia?
Tak, dane można zmienić po zalogowaniu się w zakładce "Twój profil".
W jaki sposób mogę dodać nazwę swojego klubu, bo nie ma jej na liście?
Możliwość dopisania nowego klubu do listy istnieje tylko w momencie rejestracji na stronie. Aby było to możliwe, w polu "Rodzaj użytkownika" należy wybrać opcję "Trener". Jeśli założyłeś konto wybierając opcję "Zawodnik" w polu "Rodzaj użytkownika" i chcesz, abyśmy dodali Twój klub do listy, prosimy o kontakt na adres kontakt (at) unts.waw.pl.
Co oznacza pole "Rodzaj użytkownika", które pojawia się podczas wypełniania formularza rejestracji?
Pole to umożliwia wybór rodzaju konta użytkownika, które zostanie założone:
a) Zawodnik - standardowe konto zawodnika,
b) Trener - konto posiada możliwość zgłaszania innych zawodników do udziału w zawodach, zalecane osobom, które chcą zgłaszać kilka osób jednocześnie (trenerzy, rodzice, opiekunowie).
Nie ma mojego klubu na liście klubów podczas rejestracji. W jaki sposób można dodać nowy klub do tej listy?
Jeśli nazwa Twojego klubu nie pojawia się na liście, oznacza to, że jeszcze nikt z Twojego klubu nie zapisał się na nasze zawody. W związku z tym musisz podczas rejestracji wybrać opcję "Trener" w polu "Wybór użytkownika" i tam zdefiniować nową nazwę klubu.
W jaki sposób zgłasza się inne osoby przez jedno konto użytkownika?
Po zalogowaniu w zakładce "Twój profil" jest opcję "Przypisz konto", gdzie dodajemy kolejnych użytkowników, których chcemy zgłaszać.
WAŻNE! Podczas przypisywania zawodników do konta nie jest konieczne podawanie ich adresu e-mail (jest to pole nieobowiązkowe)
Czy konieczne jest zgłoszenie wszystkich zawodników przypisanych do mojego konta?
Nie, jeśli nie chcemy zgłosić danej osoby na zawody po prostu przy jej nazwisku nie wybieramy kategorii, dzięki czemu nie zostanie ona uwzględniona przy zgłoszeniu.
Jak przebiega płatność w zależności od wybranej formy płatności?
a) Przelew elektroniczny – oznacza przelew bankowy on-line z wykorzystaniem usług bankowości elektronicznej. Większość banków udostępnia tego typu usługi swoim klientom w ramach kont osobistych. Płatność inicjowana jest bezpośrednio po wyborze zawodów, na które chcemy się zapisać i kliknięciu w link "Zapłać Online". Agentem rozliczeniowym jest firma Dotpay S.A.
b) Karta kredytowa – oznacza przelew on-line z konta karty kredytowej. Płatność inicjowana jest bezpośrednio po wyborze zawodów, na które chcemy się zapisać i kliknięciu w link "Zapłać Online". Agentem rozliczeniowym jest firma Dotpay S.A.
c) Wpłata gotówką – tylko w Biurze Zawodów w podanych przez Organizatora terminach.
Czy mogę zmienić wybraną formę płatności już po wypełnieniu zgłoszenia?
Tak. Po zapisaniu się na dane zawody można w każdej chwili zapłacić, wybierając preferowany kanał płatności z listy kanałów proponowanej przez agenta rozliczeniowego.
Wystąpił problem podczas płatności on-line, co mam zrobić?
Problem może być złożony. Przede wszystkim sugerujemy sprawdzić, czy wpisane dane są poprawne.
Jeśli problem nie został rozwiązany zalecamy kontakt z własnym bankiem lub agentem rozliczeniowym UNTS Warszawa, firmą Dotpay S.A., tel.: 12 688 26 00, e-mail: pomoc@dotpay.pl.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji również pod adresem kontakt (at) unts.waw.pl.
Zarejestrowałem się, ale na liście startowej nie ma mojego nazwiska?
Na liście startowej znajdują się tylko osoby, których opłata startowa została zaksięgowana.
Czy możliwe są zmiany w zgłoszeniu już po zapisaniu na zawody?
Tak, możliwość wprowadzania zmian jeśli chodzi o wybraną trasę, wypożyczenie karty SI oraz opcję startu grupowego jest dostępna do momentu zamknięcia zapisów na dany etap. Aby dokonać takiej zmiany należy zalogować się na swoje konto, następnie wejść w zakładkę "Zgłoś się" w menu "Dla zalogowanych" (po lewej) i tam powinna być widoczna opcja "Zmień kategorię" w przypadku zmiany trasy lub przycisk "Dodatki" w przypadku pozostałych zmian. Po dokonaniu powyższych zmian należy ponownie potwierdzić zgłoszenie na dole strony.
Zarejestrowałem się jako "Zawodnik", jednak chciałbym, aby moje konto miało uprawnienia "Trenera". Czy możliwa jest taka zmiana?
Tak, jest to możliwe. W takim przypadku należy kontaktować się mailowo na adres kontakt (at) unts.waw.pl.
Masz inne pytania? Pisz na kontakt (at) unts.waw.pl, a my niezwłocznie odpowiemy.